Opis oferty
Typ pracy: pełny etat
Miejscowość: Warszawa
Firma: SMART-HR
Dla naszego klienta dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Rozliczeń i Obsługi Klientów branża energetyczna
Miejsce pracy: Warszawa (Praga Północ), woj. mazowieckie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Wprowadzanie i weryfikowanie faktur oraz umów, aktualizację danych w systemie wewnętrznym, wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości,
Weryfikację i opis merytoryczny faktur oraz innych dokumentów księgowych pod kątem przekazania ich do płatności,
Redagowanie pism, obsługę reklamacji i korespondencji z klientami,
Przygotowywanie raportów dla klientów firmy w zakresie powierzonego obszaru,
Wykonywanie na rzecz klientów zleconych analiz oraz raportów wewnętrznych,
Prowadzenie bieżącej korespondencji oraz udzielanie odpowiedzi na pytania klientów (kontakt telefoniczny i mailowy).
Wymagania:
Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość),
Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
Bardzo dobrej praktycznej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excela,
Mile widziana znajomości branży energetycznej,
Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej,
Mile widziana znajomość języka angielskiego,
Sumienności, dokładności oraz zdolności analitycznego myślenia,
Samodzielności oraz odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań,
Umiejętności rozwiązywania problemów, pracy w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu.