Opis oferty
Typ pracy: pełny etat
Miejscowość: Opole
Firma: SMART-HR
Dla naszego klienta wiodącego światowego producenta, działającego w branży inżynieryjnej, w związku z rozwojem biura, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim i niemieckim
Miejscepracy: Opole
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Kompleksową obsługę zapytań ofertowych i komunikację z klientem poprzez e-mail i telefon,
Rozwijanie relacji z klientami, w celu zrozumienia i zaspokojenia ich potrzeb,
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług,
Wsparcie zespołu Inżynierów Serwisu,
Przygotowywanie wycen prac serwisowych oraz wystawianie faktur,
Kontrolę terminowości umów oraz negocjacje warunków kończących się umów,
Wprowadzanie danych do systemu, procesowanie zgłoszeń oraz przygotowywanie dokumentacji serwisowej,
Wykonywanie zleconych prac administracyjnych oraz ścisłą współpracę z innymi działami firmy.
Wymagania:
Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
Znajomości języka angielskiego i niemieckiego umożliwiającą swobodną komunikację,
Postawy proklienckiej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów,
Dobrej znajomości pakietu Ms Office,
Samodzielności i proaktywności w działaniu, a także dobrej organizacji pracy oraz umiejętności wyznaczania priorytetów.