Opis oferty
Typ pracy: pełny etat
Miejscowość: Warszawa
Firma: SMART-HR
Dla naszego klienta dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów
Miejscepracy: Warszawa (Praga Północ), woj. mazowieckie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy podległego zespołu w tym:
Monitorowanie i organizację pracy podległego zespołu,
Ustalanie celów, zarządzanie efektywnością, motywowanie oraz budowanie zaangażowania pracowników,
Organizację zastępstw w przypadku nieobecności członków zespołu,
Prowadzenie szkoleń oraz wdrażanie nowych pracowników,
Ścisłą współpracę z pozostałymi działami firmy.
Wymagania:
Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi),
Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excela,
Mile widziana znajomości branży energetycznej,
Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz pracowników,
Rozwinięte zdolności przywódcze i interpersonalne,
Nastawienia na realizację założonych celów,
Mile widziana znajomość języka angielskiego,
Sumienności, dokładności oraz umiejętności pracy pod presją czasu,
Wysokiej kultury osobistej.