Opis oferty
Typ pracy: pełny etat
Miejscowość: Bielsko-Biała
Firma: SMART-HR
Dla naszego Klienta firmy handlowej z branży dekoracji wnętrz, specjalizującej się w produktach Premium (polskich i europejskich marek), w związku z intensywnym rozwojem działu e-commerce, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. e-commerce
Miejsce pracy: Bielsko Biała, woj. śląskie (praca hybrydowa)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Zarządzanie 3 -osobowym działem e-commerce, w tym planowanie strategii i komunikacji e-commerce, zarządzanie kampaniami Google Ads i email marketing,
Rozwój działu e-commerce i współpraca z agencją zewnętrzną (w zakresie SEO, SEM) oraz blogerami i influencerami,
Wdrożenie działań marketingowych w nowych kanałach, m.in. YouTube i Pinterest,
Monitorowanie raportów i analiza wskaźników, w celu optymalizacji działań,
Zarządzanie sklepem internetowym przy wykorzystaniu narzędzi marketing automation (Edrone), pozycjonowanie sklepu, analiza user experience oraz bieżąca integracja z istniejącym systemem CRM,
Nadzór nad bieżącą aktualizacją produktów w sklepie internetowym,
Monitorowanie konkurencji, trendów i rynku e-commerce,
Ujednolicenie komunikacji i wizerunku marki w social mediach oraz innych kanałach e-commerce,
Opracowanie budżetu, sporządzanie bieżących raportów, w tym monitorowanie rentowności kampanii i wyników,
Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, w celu realizacji zadań,
Stała współpraca z innymi działami, dwoma salonami stacjonarnymi oraz z zewnętrznymi dostawcami usług,
Realizacja działań ukierunkowanych na rozwój salonów i marki.
Wymagania:
Co najmniej 2- letniego doświadczenia w zakresie e-commerce marketingu (mile widziane w produktach klasy Premium),
Doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem projektem, działem bądź zespołem,
Doskonałej znajomości: tematyki SEO/SEM, leadów sprzedażowych, narzędzi marketing automation (np. Edrone) oraz Google Ads i Meta Analytics,
Doświadczenia w pracy z platformą e-commerce oraz systemem CRM (szczególnie Idsell/Subiekt/Gestor lub podobne),
Bardzo dobrej umiejętności zarządzania kampaniami e-commerce,
Dobrej organizacji pracy, samodzielności w podejmowaniu kluczowych decyzji, ale również komunikatywności współpracy z zespołem,
Szerokiej wiedzy z zakresu marketingu, reklamy i promocji,
Dobrej znajomości języka angielskiego.