Opis oferty
Typ pracy: pełny etat
Miejscowość: Sosnowiec
Firma: SMART-HR
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z intensywnym rozwojem na rynku polskim, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych
Miejsce pracy: Sosnowiec, woj. śląskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
Weryfikację merytoryczną i formalną dokumentów księgowych oraz ich rejestrację w programie księgowym,
Kontrolę i analizę zapisów księgowych,
Księgowanie faktur sprzedaży i zakupu,
Wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej,
Przygotowanie raportów na wewnętrzne potrzeby firmy,
Archiwizacja obsługiwanych dokumentów księgowych,
Ścisłą współpracę z zewnętrznym biurem rachunkowym oraz Centralą w Anglii.
Wymagania:
Wykształcenia wyższego kierunkowego (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia),
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
Doświadczenia na analogicznym stanowisku,
Sumienności oraz terminowości,
Zaangażowania oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej.